Skip to content Skip to footer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit

ClientAirbnbYearApril, 2023AuthorAnna LewisShare

TV reklamı – Televiziyada aşağıdakı reklam növlərini təklif edirik:

Video Çarx – Xüsusi tərtib edilən reklamın video çarx vasitəri ilə yerləşdirilməsi. Videoların məqsədi: Sizin şirkətin mal və xidmətlərinizin təbliğ edilməsi, imicinizin formalaşdırılması və satışınıza motivasiyasının artılmasıdır. Potensial alıcılar sizin reklamınızı görməklə bərabər səsli mesajlar vasitəsi ilə məlumat alacaqdır. Bu səbəblə iki növ yaddaş bu formatlı reklamda istifadə olması səbəbi ilə yadda qalma ehtimalı daha çox olur.;

Sponsorluq – TV ekranında təmsilçilik olunması və logo (şirkət atributlarının) yerləşdirilməsi şəklində təmsil olunursunuz. Sponsorların adı televiziya verilişi zamanı aparıcı tərəfindən təbliğ edilir. Belə reklamın məqsədi şirkətin imicini qorumaqdır.

Məhsulun yerləşdirilməsi – TV reklam məhsullarının filmdə, televiziya verilişi zamanı və hər hansı bir əyləncə məhsulunun sujetinə daxil edilməsi ilə təşkil edilir. Məhsul yerləşdirmə qaydası birbaşa brendin adının və ya xüsusi məhsulun təbliğatı üçün yaradılmışdır.

Band Reklamlar – video kliplərdən daha ucuzdur. Qısa bir müddət ərzində şirkətiniz, onun məhsulları, xidmətləri və əlaqələri haqqında əsas məlumatları təmin edə bilərsiniz. Bu formatlı reklamlar vasitəsi ilə TV şou izləyicilərini narahat etmədən reklamı görüntüləyə bilərsiniz.

Tam auditoriyanı müəyyənləşdirilməsi və reklamın ən uyğun verilişdə yerləşdirilməsində sizə dəstək olmağa hazırıq.

Media planlarının təşkil edilməsi üçün müxtəlif sistemlər əsasən həyata keçirilir: GRP-ratinq əsasında büdcənin təyin edilməsi və reklam bloklarında çıxış sayı əsasında hesablanılır.

Biz müstəqil olaraq televiziya üçün reklam formatlarının yaradılmasını həyata keçiririk. Fikirlərin, hədəflərin və ssenarin hazırılması, çəkilişlərin edilməsi, səsləndirməsi işlərini icra edirik. Xərclər həmişə məqbuldur, çünki öz redaktə studiyamız və bu sahə üzrə tam işçi kollektivimiz vardır.

Məhsulunuz və Xidmətlərinizin yerli Radio Kanallarına müvəffəqiyyətli yerləşdirilməsini üçün ən uyğun büdcəni və effektiv yerləri təhlil edirik.

Müştərilərimiz hədəflənməsi üçün marketinq həllərini yerinə yetirərkən radio stansiyaların seçilməsi və media planlaşdırma seçiminin əsas meyarları aşağıdakılardır:

Əhatə dairəsi;

Hədəflənmiş tamaşaçılara çatmaq;

Kampaniyanın effektivliyi üçün büdcənin optimallaşdırılması

Bizim xidmətlərimizə reklam vasitələrinin planlaşdırılması və satın alınması və hədəflənən auditoriya bağlı yekun hesabatların verilməsi daxildir.

Bizim köməyimizlə, radioda aşağıdakı reklam formatlarında istiadə edə bilərsiniz:

Sponsorluq;

Məhsul yerləşdirmə (Məhsul haqqında məlumatın yerləşdirilməsi);

Audio Kliplər (Reklam Bloklarında Audio kliplərin yerləşdirilməsi);

Həmçinin xidmətlərimizə radioda reklam üçün mətnlərini və audio çarxlarının hazırlanması daxidir.

Komandamızın reklam kampaniyasının təşkil edilməsi məqsədi ilə:

Doğru hədəf auditoriyasına uyğun ən effektiv radio stansiyaları seçir;

Media planı öncəki təhlillərə əsaslananaraq təşkil edir;

Hədəflənən Auditoriyanın ən pik saatlarını təhlil edir;

Radiolarda reklam materiallarını ən əlverişli şərtlərlə yerləşdirir;

Audio çarxlarını və ya Sponsorluq təkliflərini hazırlayır;

Reklam materiallarının efirə çıxışlarını nəzarət edir;
—————————————————————————————————–
Televiziyada reklam.

Ən güclü insan təəssüratlarından biri görmə təəssüratdır. Buna görə televiziyada reklamın ən mühüm elementi – yaradıcı ideya və həcmli ötürmədir.

Əgər siz soruşsanız: “Niyə televiziyada reklam effektivdir?”, – biz sizə cavab verərik:

– Televiziyada reklam diqqəti cəlb etmək üçün daha böyük imkan yaradır.

– Dördü birində – eyni zamanda təsvir, rəng, hərəkət, yazılı və şifahi mətn qarşılıqlı fəaliyyət göstərir ki, bu da tamaşaçıların diqqətini cəlb edir.

 – Yadda qalanlıq – televiziyada reklam fon və mexaniki qavrama üçün ən yaxşı vasitədir. Reklam əlaqəsi kəsilmir və hətta əgər istehlakçı reklam çarxından öz baxışını qaçırsa belə, rabitə akustik səviyyədə davam edir.

– Ötürmə variantlarının müxtəlifliyi – Siz günün istənilən vaxtında – istər səhər, günorta, axşam, istərsə də gecə olsun, televiziyada öz reklamınızı yerləşdirə və müxtəlif mövzuda proqramlardan istifadə edə bilərsiniz.

Televiziyada reklam sifariş etmək istəyirsiniz? Onda bizə müraciət edin.

Bizim mütəxəssislərimiz sizə optimal telekanal toplusunu seçməyə, reklam çarxının müddətini müəyyən etməyə və reklamın televiziyada alışının effektiv metodunu hesablamağa kömək edəcəklər.

Biz nümayişlərin tezliyinin lazımlı parametrlərini və auditoriyaya daha effektiv təsir üçün əhatə dairəsini müəyyən edəcəyik.

“Global Advertising Azerbaijan” reklam agentliyində televiziyada reklam sifariş etməklə, siz yeni müştərilərin böyük çeşidini əldə edəcək və satış həcmini yüksəldəcəksiniz.

Radioda reklam.

Radioda reklam – bu radioveriliş vasitəsi ilə marka haqqında informasiyanın məqsədli auditoriyaya çatdırılması prosesidir.

Hər gün yaşından və məkandan asılı olmayaraq istər işə gedən, tıxaclarda dayanan, istərsə də sadəcə sevdiyi musiqi dalğası altında istirahət edən həvəskar insanlar olsun, milyonlarla insan radioya qulaq asır.

Siz radio reklamının köməyi ilə satış həcmini artıra və öz markanızın tanınma dərəcəsini yüksəldə biləcəksinizmi?

Şübhəsiz – Bəli!

Radioda reklamdan effektiv və düzgün necə istifadə etməyi bilmirsiz?

Bunu bizə həvalə edin.

Biz seçilmiş radiostansiyaların efirində sizin radio çarxı operativ şəkildə yerləşdirəcəyik. Əgər sizin hazır reklamınız yoxdursa, onda onun hazırlanmasını, sizin bütün arzularınız nəzərə alınmaqla, bizə sifariş edə bilərsiniz.

 Yalnız bizdə siz ən əlverişli qiymətə effektiv reklam tapa bilərsiniz. Biz öz müştərilərimizə ən münasib şərtlər təklif edirik, (çətinlik səviyyəsindən asılı olmayaraq) ən qısa müddətə qarşıya qoyulmuş məqsədə nail oluruq və maksimum nəticəni təmin edirik.
————————————————————————————————–
Biz televiziya istifadəçilərini 2 kateqoriyaya bölürük:

1. Yeni informasiya və bazardakı yenilikləri KİV, əsasəndə TV –dən izləyən əhali;

2. Televizaydan istirahət vaxtlarında dincələrək istifadə edən əhali.

Bu qanunauyğunluğu nəzərə alaraq, reklamınızı lazımlı vaxt çərçivəsində, lazımlı kanal və proqramda, lazımlı auditoriyaya təqdim etmək gərəkdir.

Üstünlüklər:

TV reklam ən kütləvi reklam növüdür

Reklamın yayımının istənilən vaxt və verilişdə mümkünlüyü

Məhsulun nümayişinin mümkünlüyü

Məhsulun faydasının nümayişi

Birçox reklam stimullarının istifadə mümkünlüyü (təsvir, rəng, səs, hərəkət, mətn)

Məhsulunuzun sevilən aparıcı tərəfindən reklam olunması.

TV –də reklam növləri:

Bibaşa reklamın yerləşdirilməsi – bu bildiyimiz videoçarx formasında olan reklamdır

Sponsorluq – aparıcını elanı formasında, həmçinin loqotip və ya reklam çarxı halında nümayiş olunur

Product placement – film və ya proqramda reklam olunan məhsulun istifadəsi ilə nümayiş edilir

Radioya qulaq asmaq və parallel olaraq lazımı işləri görmək digər KİV istifadə etməkdən, məsələn televiziyaya baxaraq və ya qəzet oxuyaraq, daha rahatdır.

Radioda reklamın faydalığı ilə bağlı 2 əsas amil gətiririk:

1. Beyinin informasiyanı ən yaxşı qəbul etdiyi vaxt səhərdir. Avtobus sərnişinləri, avtomobil arxasında olanlar, ofis işçiləri, kafeyə səhər kofesini içməyə gələnlər və s. – məhz bunlar səhərlərini radio ilə açıb, xəbərlər və ya musiqi dinləyən əhali hissəsidir. Tixaclar həm avtomobil həm də radio istifadəsinin pik zamanıdır. Və bu zaman radio reklam kiminə evə gedərkən alınası ərzaqı, kiminə həftəsonu istiahətini harada edəcəyini, kiminə isə ən sərfəli harada aliş-veriş edəcəyini xəbər verir. Üstünlüklər:

2. Gün ərzində radio auditoriyası televiziya ilə müqayisədə üstünlük təşkil edir Radio digər işlərlə məşğul olmağa mane törətmir

KİV –dən təxəyyülü ən çox aktiv olmasını təmin edəndir. Dinləyici reklamı dinləyərək məhsul və xidmətin ona daha uyğun və xoş obrazını yaradır Radioda reklamlardan imtina faizi daha aşağıdır.

Markanızın və ya məhsulunuzun nə qədər yaxşı olmasından asılı olmayaraq, satışa çıxarmadığınız müddətdə alıcı tapmağınız hər zaman çətin olacaktır. Kaliteli bir ürün ya da hizmeti tüketiciyle buluşturmak için izleyeceğiniz en iyi strateji iyi bir reklamdır. Bir reklam ne kadar iyi bir şekilde ürün ya da hizmeti anlatıyorsa o kadar başarılıdır. Verilmek istenen mesajın hedef kitleye en doğru şekilde ulaşması reklam kampanyasının başarılı olduğunu gösterir. Başarılı bir reklam kampanyası da insanları ürün ya da hizmeti almaya iten güçtür.

Reklam kampanyasının ilk adımı doğru bir medya planlama yapmaktır. Hangi mesajı hangi araç yardımıyla kimlere ileteceğinizi planladığınız bu aşama reklamınızın size ne kadara mal olacağını da gösterir. Bu sayede firmalar atacakları adımları önceden bilirler.

Reklamın başarılı olması için izlenecek birkaç yol vardır. Bu yolların doğru bir şekilde tamamlanması kampanyanın başarılı sonuçlanmasını sağlar.

  1. Pazarı tanıyın.

İçinde bulunduğunuz pazarı iyi analiz etmeniz sizi rakiplerinizin önüne geçirir. İyi bir sektör analizi ile pazarın neresinde olduğunuzu görerek ona uygun bir kampanya için çalışırsınız. Rakiplerinizin hatalarından ders çıkararak yolunuza devam edebilirsiniz.

Reklam kampanyanızın dilini sektörünüz ile uygun yapmanız reklamınızı daha da başarılı yapacaktır. Kurumsal bir firmanın sahip olduğu reklam dili ile küçük işletmenin reklam dili aynı olmayabilir. Aynı şekilde iki farklı sektörden kurumsal ya da küçük işletmenin dili de birbirinden farklı olacaktır.

  1. Hedef kitlenizi belirleyin ve analiz edin.

Satış yapmayı planladığınız kişilerin özellikleri de reklamınızı etkileyecektir. Kullanacağınız dili, mizahı ve görselleri hedef kitlenize uygun düzenlemezseniz vermek istediğiniz mesajın alıcıya ulaşması zorlaşacaktır. Bu nedenle uluslararası büyük firmalar her ülke için farklı reklam ajansları ile çalışıp her kültür için farklı içerik üretmektedirler.

Örneğin Türkiye’de Türk kültürü ile özdeşleşmiş bir şekilde yaptığınız reklam başka bir ülkede aynı etkiyi vermeyecektir. Hatta bu durum bölgesel olarak bile farklılık gösterecektir. Bu nedenle evrensel konuların üzerine eğilerek reklam kampanyanızı düzenleyebilirsiniz ya da hedef kitleniz bir bölge ile sınırlıysa ona göre hareket edebilirsiniz.

  1. Stratejinizi belirleyin.

Nerede ne yapacağınızı, nasıl bir kampanya yürüteceğinizi önceden bilmeli ve bir plan yaparak ona göre hareket etmelisiniz. Plansız ve düzensiz kampanyalar çıkabilecek pürüzler sonucunda bozulma riski taşır. Bu nedenle adımlarınızı iyi planlamalısınız. Reklamınız ne kadar yaratıcı olursa olsun yanlış dönemde piyasaya sürülürse etkili olmayacaktır.

  1. Trendleri takip edin.

Reklamcılık sürekli değişen trendleri ile kendini yenileyen bir alandır. Sadece global olarak değil, yerel olarak da değişen trendleri takip etmeli ve reklamınızı o trendlere uygun yapmalısınız.

Bunu yaparken markanıza uygun olan trendi seçmeli ya da kendinize uyarlamalısınız. Yaratıcı bir reklam yaratmak için çok fazla örnek takip etmeli ve profesyonel bir ekip ile çalışmalısınız. İyi bir ajans ile çalışmanın faydası reklam filminizin ya da görselinizin etkili olmasını sağlar. Deneyim ve yaratıcılığı birleştirebilen iyi reklam ajansları sayesinde markanız ve reklamınız geniş kitlelere ulaşabilecektir.

  1. Profesyoneller ile birlikte çalışın.

Profesyonel bir ekip ile çalışmak karşılaşabileceğiniz sorunlar ile daha kolay baş etmenizi sağlar. Boşa zaman ve para kaybetmeden en sancısız şekilde sorunlar çözüme ulaşır. Eğer siz de reklam kampanyası sürecinde profesyonel bir ekip ile çalışmak isterseniz iletişim bölümünden bizimle iletişime geçebilirsiniz.